Інформація
- • Про наш садок
• Правила відвідування
• Ціни нашого клубу
• Наша команда
• Наші заняття
Наша команда
Лаба Марія – методист,педагог раннього розвитку.
Педагогіка – покликання чи досвід.
Якби 6 років тому, хтось сказав, що я буду працювати педагогом із дошкільнятами, я б не повірила… Але доля вирішила інакше. Так склалися обставини, що моя перша серйозна робота була саме в приватному садочку.
Перший час було страшно, важко і дискомфортно взаємодіяти із дітьми,але йшов час і я зрозуміла ,що атмосфера ,яку створюють діти наповнює мене і надихає кожен день ставати найкращим професіоналом для них.
Зараз я з впевненістю можу сказати, що я задоволена своєю роботою. Я маю можливість і бажання самовдосконалюватися, розвиватися, самостверджуватися як професіонал своєї справи. Мені подобається творчо підходити до вирішення усіх поставлених завдань, створювати для малюків дійсно цікаве середовище для розвитку, давати їм знання, вчити взаємодіяти в соціумі, розвивати індивідуальність кожного. А як винагороду, я отримую
блиск в маленьких оченятах і захват від дійства, що ми робимо разом.
Діти також мене вчать багато чому і завжди тримають у тонусі, шалений ритм життя поруч із ними, і сотні запитань нудьгувати точно не
дадуть!
Моя життєва позиція – «Робити усе з любов’ю, і любити усе, що роблю!» А головне завдання, яке я ставлю для себе на найближчий час – створити максимально комфортну атмосферу для всебічного розвитку маленьких особистостей!
Вардинська Анна – Методист, педагог раннього розвитку.
Кожна дитина – це світлий Промінчик, який тільки починає пізнавати світ. Я вважаю священною місією розкрити потенціал вашого малюка, а також сприяти гармонійному розвитку розумових та особистісних якостей. Завжди відчувала, що робота із дітьми є моїм покликанням. Маю досвід роботи із дітками різного віку.
Моє кредо : «Складне зробити простим,просте зробити звичним,звичне зробити приємним.» Саме тому під час своєї професійної діяльності я намагаюсь створити максимально комфортні та сприятливі умови для щасливого, пізнавального та дивовижного дитинства. Діти – це моє натхнення та мотивація. Потік позитивної енергії, яку я щодня отримую від спілкування з ними, наповнює моє життя яскравістю та любов’ю.
Грицевич Антоніна - Педагог Підготовки до школи. Вихователь.
Коли ми познайомилися з Антоніною , відразу відчули , що вона ідеально підійде на посаду Педагога- Вихователя старшої групи «Винахідники».
Чому?
А тому, що Тоня поєднує в собі великий практичний досвід у роботі, невичерпну енергію та ідеї , та здатність бути авторитетом та наставником.
« Усім, привіт. Мене звати Тоня і я- Вихователь з підготовці до школи.
Працювати з дітьми я почала дуже рано, у 16 років. І з кожним роком я розуміла, що це саме Моє і я знаходжусь на своєму місці. Моя робота, це велика радість для мене. Тільки з дітьми я завжди можу бути собою, для них Я це Я, бо вони бачать твоє серце та відчувають твій настрій. Саме тому я завжди відношусь до дитини , як до рівної особистості.Виконую свої обіцянки ,на власному прикладі поваги до чужих думок, вчу толерантності та співпраці, турбуюсь про розвиток їх індивідуальних якостей , не порівнюю один з одним , а визначаю тільки власні досягнення.
Для дорослого вихователь - це той хто виховує , наглядає дитину.
Для дитини вихователь - це подруга, помічник, іноді навіть «замінник» мами (коли погано), цікавий співрозмовник, підтримка і навпаки той хто вкаже на помилки. Я намагаюсь, щоб діти з якими я працюю , бачили в мені саме такого вихователя та приймали мене в свій круг довіри.»
Скляренко Тетяна - Педагог раннього розвитку.Вихователь.
Про свій шлях та вибір професії розповідає Тетяна, наш новий педагог групи «Мрійники». Відчуваємо, що наша співпраця буде творчою та креативною, бо тільки в команді можна здійснити задумане) «Скільки себе пам’ятаю, завжди любила проводити час з дітками.
Діти - це маленький світ емоцій та позитиву, я завжди заряджаюсь від них енергію.
Наповнююсь , коли бачу результат своєї роботи.
Діти змінюються, розвиваються, пізнають світ і створювати для них новий світ з відкриттів справжня радість для мене !
Працюючи з дітками від 2,5-14 років, спочатку було важко.
Пройшов час, ми ставали маленькою сім’єю, ми разом переживали поразки, перемоги, формувалися традиції ...
Вони чекають, обіймають, люблять безцінні моменти !
Дітки навчали мене, кожен раз відкривала для себе щось нове.
Прийшов час, коли треба було йти далі та зайнять своїм власним розвитком , щоб точно зрозуміти своє покликання.
Дуже тяжко було піти на цей крок, я пройшла через багато сумнівів, до кожного прикипіла.
Шукала себе в іншому, але зрозуміла не можу без посмішок, атмосфери доброти та любові, і справжніх емоцій які бувають тільки у малечі. Дуже сумувала та прийняла рішення працювати далі з дітками та рости разом з ними.
І ось так я стала частинкою IQsha Club.»
Верменич Валерія. Педагог -Вихователь.
Вітаю усіх! Мене звати Валерія.
У світі налічується понад 40 тисяч професій. Як знайти ту єдину, свою, щоб їй служити і приносити користь людям, суспільству? Знаєте, переді мною ніколи не стояв вибір: ким бути? Здається, ще зі школи я чітко усвідомила: буду педагогом! Спілкування з дітьми - що ще може бути цікавішим? Адже вони такі непередбачувані, інколи зарозумілі, часто допитливі, нерідко фантазери! Але завжди чесні, безпосередні, довірливі, цікаві! Дитячий колектив - це той осередок, що наповнює змістом, примушує йти в ногу з життям, кличе кудись в невідоме. Виховати маленьку людину як особистість вважаю відповідальною місією. Тому поважаю дитячу думку, завжди цікавлюся їхніми захопленнями, розділяю тривогу! І коли дитячі оченята випромінюють радість при зустрічі - це надихає. І хочеться ще більше віддати їм свого тепла, любові, ласки, енергії. Я мрію, щоб діти жили у світі краси, гри, казки, музики, творчості. Хочу втілювати в життя три принципи прекрасного - простоту, правду і природність. Неодмінно поведу вихованців у світ прекрасного, буду вчити дітей «підніматися над землею», розвиватиму їх творчість, працьовитість і терпіння. Я вмію знаходити контакт з різними людьми - буду вчити дітей спілкуватися, дружити, поважати інших, прищеплюватиму любов до книги, виховуватиму кращі якості характеру. Бачити незвичайне у звичайному - це завдання, яке я із задоволенням втілюватиму в життя. Вважаю, що моє життєве кредо: «Поки сміється дитина, я знаю, що недарма живу» ніколи не зміниться!
Герасименко Олександра.Педагог-вихователь.
Коли я пишу це ессе, я намагаюся згадати, чи чула я хоча б раз фрази: викладач 20-го століття або вчитель 19-го століття . Швидкий пошук в Google завіряє мене, що таких словосполучень немає. Зміна 20-го на 21-е дає різні результати : садок 21-го століття, виховання 21-го століття, вихователь 21-го століття, навички 21-го століття. Я шукала хэштеги в Twitter і Instagram, і результати були однаковими - нічого для для 20-го століття і багато для 21-го : # teacher21, # 21stcenturyskills, # 21stcteaching, та досить багато книг з викладання і навчання 21-го століття. Очевидно, ніколи раніше навчання не могло бути таким, яким воно є зараз - скрізь, завжди, по будь-якій можливій темі навчаємося.
Але що насправді для мене бути вихователем, учителем 21-го століття?
Вивчити нові технології: щоб мати можливість пропонувати дітям вибір, корисно мати власний практичний досвід і знання.
Знання про інші країни і людей
Звичайно, підручників як і раніше досить, але немає нічого кращого, ніж вивчення мов, культур і навичок спілкування з людьми з інших країн і ділитися з дітьми, а вони з тобою.
Розум і використання смартфону. Я побачила позитивні зміни відколи почала розглядати гаджети дітей як джерело інформації. Насправді, іноді я навіть відповідаю: "Я не знаю, а ну скористаємося Google".Результат на обличчя!
Вводжу нововведення. Креативність - рішення проблем.
І пам'ятаю головне: when you teach you touch the future.
Олена Невойса.Викладач Англійської мови.
Вітаю!
Мене звати Олена ,я викладач англійської мови . Хочу запросити до дивовижного світу мов – англійської та французької. Їх чарівну властивість я відчула ще зі шкільного віку – саме тоді моя вчителька настільки цікаво викладала урок, що я загадала собі обов’язково вивчити мови як вона і поділитися знаннями з іншими.
З того часу минуло багато років, але сьогодні я можу вже пишатися своїми учнями, які досягли гарних результатів.
На заняттях ми танцюємо і вивчаємо нові пісні, закріплюючи рухи та опановуючи, таким чином, нові слова. Ми також робимо аплікації за темами, «ходимо в магазини», купуючи овочі, фрукти, одяг, шкільне приладдя… – як дорослі, розмовляючи при цьому як справжні іноземці. А ще ми вивчаємо звуки і літери, навчаємося читати, вдосконалюємо граматику та робимо багато інших цікавих речей.
Впевнена, що з тобою наша команда стане ще кращою!
Мельниченко Мирослава – психолог
Привіт! Мене звати Мирослава, я дитячий психолог та психотерапевт. Скільки себе пам’ятаю, мені завжди здавалося, що діти і дитячий світ - це особливий вимір із своїми власними законами, мовою, сенсом і баченням, в який потрапити дуже непросто, якщо не зберегти в собі важливих шматочків із власного дитинства, які так легко губляться на шляху дорослого життя. Цими шматочками є вміння захоплюватися, дивуватися, глибоко переживати, творити, довіряти, показувати характер, швидко пробачати, щедро ділитися, але не поступатися своїм. Мені вдалося зберегти в собі здатність легко занурюватися в дитячий світ і я ціную те, що він мене приймає. Я приходжу туди не тільки як помічник , а і як учень, бо, як відомо, діти - це Великі Вчителі. Їхня чесність, відвертість і відчуття правди можуть бути для дорослих хорошою можливістю подивитися в дзеркало і згадати, хто ми є.
Завдяки своїй чутливості, діти дуже вразливі, і я бачу своє покликання в тому, щоб допомогти дитині війти в дорослий світ, не занадто наражаючись на його гострі кути. Інколи дитині важко розкрити себе, тому що нормальність часто сприймається краще і легше ніж неординарність. В цьому разі дуже важливо, щоб дорослі змогли сприйняти інаковість, загадали своє дитинство, ризикнули прислухатися до себе, і без готових рецептів, творчо досліджуючи унікальний шлях дитини, допомогли їй знайти свою стежку. Тому, працюючи з дітьми, я завжди сподіваюсь на діалог з дорослими. Співпрацюючи разом, ми можемо набагато більше – не тільки забезпечити можливість розкриття потенціалу конкретній дитині, а і всій родині, колективу, що є гарним підґрунтям для нашого спільного майбутнього, бо «Немає людини, котра би була наче Острів, сама собою…».
Молодій Марія – викладач музики
Привіт, мене звати Марія і я марю музикою все своє життя!
Чи знаєте Ви те відчуття, коли всі погляди та вся глядацька увага прикута до тебе? Відчуття наче проживаєш інше життя і ніби море тобі по коліна.
Вперше відчула щось подібне, коли виконувала роль Кози-дерези у музичній виставі в дитячому садочку. І почалося)
Спершу навчалася гри на фортепіано в невеличкій музичній школі, паралельно співаючи в хорі та вокальному ансамблі. Концерти,конкурси, музичні фестивалі...І щоразу переживаючи те почуття піднесення, я відчувала,що це моє!
Потім вступила в музичне училище,де протягом 4 років ще більше відкривала для себе світ музичного розмаїття.
Важко назвати своє життя сумним,якщо щодня тебе оточує музика. Саме тому, я не зупинилася і зараз тут – в Києві. Навчаюся в музичній академії, відвідую концерти, насолоджуюся професійністю виконавців та вчуся по новому чути музику. Та, головне, намагаюся передати своє захоплення нею іншим.
Сьогодні я працюю з найвибагливішими слухачами – дітьми! І та маленька Коза-дереза, що досі живе в мені, прагне показати їм цей незбагненний світ, щоб і їхні очі завжди сяяли від захоплення її Величністю Музикою!
Сергієнко Катерина – логопед.
Оптимізм, терпіння і цілеспрямованість - три якості, які допомагають мені в пізнанні професії «логопед». У дитинстві мріяла стати лікарем, а хіба логопед не допомагає «одужати» дитині?
Я вважаю, що логопед - це універсальна професія, яка поєднує в собі знання медицини, дитячої психології, акторської майстерності.
За що я люблю свою професію?
За веселі, допитливі очі дітей.
Для мене цікава і неповторна кожна дитина, з якою я працюю. Кожна дитина є особистістю зі своїм темпераментом, характером, звичками, здібностями, і кожен вимагає до себе особливого, індивідуального підходу. Незважаючи на всі складнощі професії, роботу свою люблю і не уявляю без неї свого життя. Як приємно бачити результат щоденної, клопіткої роботи, як приємно бачити батьків, котрі радіють результатами і успіхам своєї дитини. А як радіють самі малюки своїм маленьким перемогам!
Саме в ці хвилини розумієш важливість своєї професії.
Так день за днем - товниз, товгору літає язичок, і з'явилися звуки раптом, з'являться і склади, а там вже слова підуть по правильній дорозі. При найпершій зустрічі ми часто чуємо: «Пливіт», А на прощання чітке: «Здоров'я вам і щастя!»
Для кого я працюю?
Для дітей, для того, щоб вони поринули в світ своєї вимови, звуків, букв, дізналися багато нового і неймовірно цікавого. Для батьків, яким так важливо все детально розповісти і націлити їх не тільки на результат, а й на щоденну, спільну роботу зі своєю дитиною.
Для себе, щоб побачити результати старанної і часом непомітною, але такої необхідної роботи. Ще й для того, щоб продовжувати вчитися, розвиватися і самовдосконалюватися в улюбленій справі.
АЛЛА ДРЕВИЛО -Викладач хореографії та Skipping.
Закінчила НПУ ім. Драгоманова за спеціальністю викладач хореографії. Як би це банально не звучало, але без танцю я себе не пам'ятаю і навіть уявити не можу, так як займатися початку років з п'яти. Спочатку це було просто хобі, але дорослішаючи, стала розуміти, що розлучитися з цим видом мистецтва я більше не зможу! Тому і вибрала хореографію своєю професією. Закінчила НПУ ім. М. П. Драгоманова, у напрямку хореографія в 2014 році, а викладаю вже з 2011. Впевнена в тому, що можу знайти підхід до кожної дитини, зможу розкрити здібності і навчити, при цьому зберегти індивідуальність дитини і прищепити любов до танцю. Завжди чесна з дітьми та їх батьками. Ставлю мету і працюю на результат. Не дивлячись на те, що я досить строгий і вимогливий викладач, знаю що дітлахам потрібно дати можливість пограти і подуріти. І тому завжди дарую масу позитивних емоцій своїм вихованцям.